Här kommer min kärlekssaga, when i meet my prins

Hånglade par ser man nästan överallt. Våren sprider massor av vårkänslor och det är lika med Love in the air ;) haha Iallafall här kommer min kärlekshistoria när jag mötte min underbaring.

Efter just han (han som är en i mängden) fick jag nog. Jag la all kärlek på is ett bra tag för jag hade träffat alldeles för många idioter.

Efter ett år så var jag på cityfesten I Gävle och var ute med en kompis. Vi hade grymt kul men tyvärr blev det alldeles för mycket dricka kanske. Jag har enorma minnesluckor men jag minns hur jag vaknade upp i en killes famn och hur snäll och söt han var som hjälpte mig. Jag kom hem tillslut ialf och han fanns kvar i hjärnan. Jag fick iallafall hans telefonnummer men mer blev det inte. 

Efter ett tag ringer han och jag blir enormt glad och han undrar om jag inte kunde komma igen på Gävle crusing och visst gjorde jag det. Jag fick då en magkänsla som sa att något var fel. Men jag sket i den känslan och tog med mina väskor och satte mig på tåget som skulle ta mig till Gävle. När jag väl var där så kom de och hämtade mig. Där stod han i bara kalsonger och hans kompisar. Det var just där jag träffade S (My darling). Jag belv helt förälskade i hans ögon. Jag har alltid dragit mig lite till utländska killar. Brunt hår, bruna ögon. Men ialf blev det inget mer än ett hej.

De skjutsade mig till Max och vi gick och käkade där och han (inte S för det är hanskompis) bjöd mig på pommes och cola. De andra gick och ställde sig i kö och jag satt kvar med S. Jag började prata lite med han men jag märkte att han var ganska blyg. Det var mitt första intryck av honom. 

Därefter gick hela "gänget" hem till han och satt i hans rum och glodde på film. Jag märkte mer och mer hur han tog på mig. Och något som jag tycker är avtänade är när killar är för på. Då var då tankarna började flyga i mig. Detta kommer inte funka. Han är bara ute efter en sak så jag gick ut på uteplatsen och mamma ringde. Hon blev inte glad precis för jag berättade att jag skulle sova hos han. Vi började bråka lite och sen la hon bara på. Jag ogillar att bråka med mamma så humöret blev inte på topp. Jag satt där och kollade på stjärnorna sen kommer S och frågade vad jag gjorde och hur jag mådde. Jag blev så snopen för aldrig har en kille frågat hur jag mått på det sättet. Det var då jag började märka lite att han inte var som dem. 

Jag sov hos han och S sov också kvar där men i ett annat rum. Jag kunde knappt sova och sen när klockan var runt 8 på morgonen fick jag panik. Jag måste härifrån tänkte jag så jag ringde mamma och hon kom och hämtade mig direkt. I rasande fart packade jag ihop mina väskor och sa hejdå sen skickade jag ett sms till Han och sa hur jag kände. När jag kom hem mådde jag inte så bra. Jag hade fått feber och gick och la mig. När jag vaknade igen gick jag och satt mig på lunar och på något sätt lyckades kom jag in på hans sida. Jag skrev hans namn och en glad min. Dagarna gick och jag åkte hem.När jag väl kom hem gick jag in på lunar igen och han hade svarat. Det var nu vi började prata en hel del sen efter lunar blev det msn. Men jag hade aldrig någon tanke att det skulle bli vi. Jag såg han mer som en nära vän och försökte intala mig att han var bög. Så perfekt kan inte en människa va. Jag försökte bygga massa murar omkring mig, för singel skulle jag bli.

Efter ett tag tog jag mig mod att ringa han med en väns övertalning för jag darrade i kroppen konstigt nog. Vi började snacka mer och mer. Ju mer jag lärde känna han ju mer började tycka om honom. Jag blev ända äcklad av mig själv för jag kände mig så elak. Att gå från han till hans kompis. 

Sen när nästa lov kom åkte jag upp och jag träffade S igen. Jag har aldrig varit nervös när jag har träffat killar men denna gången var jag det. Det kändes ganska stelt men ju mer tiden gick ju bättre flöt det på. En vacker dag åkte vi hem till han och jag fick träffa hans mamma och en del av hans stora familj. Han har världens sötaste mamma kan jag tala om ;) Vi gick in på hans rum och la oss på en madrass. I bakgrunden hördes det avslappningsmusik och han började sakta men säkert massera mig. Jag kollade i hans ögon och log sen blundade vi och jag kändes hur våra läppar mötas. 

Ända sen dagen blev det vi och imon är det ett halv år. Jag har verkligen aldrig kännt såhär för någon. Han är speciell och har en speciell plats i mitt hjärta. Den platsen kommer han alltid ha . .    


image210
   

Kommentarer
Postat av: Sarah

ohhhh:-)
va underbart romantiskt!! jag är så glad för din skull att du sk aflytta hit.. kanske vi ses!! jo men de gör vi!

du är väldigt duktigt på att skriva föresten=)

2007-04-30 @ 15:09:50
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Natalia

Åååh va gulligt och romatiskt...Blir så glad för din skull!!! Håller med Sarah du är jätte duktig på att skriva, fastnade för texten kunde inte sluta läsa :D...
Hoppas ni är tillsammans i många många många år till!!! :D

2007-04-30 @ 18:31:58
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Lovisa

Naw tack så mycket. Blir glad när ni säger så :)

2007-04-30 @ 19:40:40
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Tove

Finns inge bättre än lite romantik i vardagen! Jag är kääär i kärleken=) Nu känner jag mig rktigt redo för dagens små bestyr;) Tack för den berättelsen. ha d så bra å lycka till med kärleken!:) kram/ Tove

2007-05-01 @ 11:25:05
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: Mickis

Herreguuud vad gulligt! :D

2007-05-01 @ 11:26:01
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: Jenny

hihi va mysigt :)

2007-05-02 @ 18:51:44
URL: http://vofflan.blogg.se
Postat av: erika

är mange med i den här historian? :)

2007-05-27 @ 16:05:08
Postat av: Lovisa

haha jo i början. Vem är du? :)

2007-05-28 @ 08:38:04
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

hans låtsas-syrra :) äre våran uteplats du snackar om eller? :) hehe

2007-05-28 @ 13:35:54
Postat av: Lovisa

Aha trevligt :) Allt bra med dig? Yesbox, det är det. (Om menar i Andersberg.) Hurså förresten? Jag har hört talas lite om dig :) Då antar jag att du känner Simon med ;) Han känner ju så många erica så jag vet vem det är hehe.

2007-05-28 @ 15:23:54
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: erika

okej, fränt. mjo han brukar väl vara med oss ibland :) yes, allt bra här. jasså, vad har du hört då? :P

2007-06-08 @ 20:07:31
Postat av: ellen

hej hopp
har läst lite nu och tycker du skriver jättebra, bloggen är intressant =)
fin historia det här också och jag håller VERKLIGEN med. Killar som är för på är avtändande.

2007-07-19 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0