Krossat hjärta

Just only for you . .

Jag förstår inte än. Hur kunde du? Efter allt vi har byggt upp och allt vi har gått igenom. Jag föstår inte, hur kunde du? Jag ställer den frågan varje dag och du låtatas som inget har hänt. Du kanske inte ens vet om att jag vet. Sanningen kommer alltid fram min vän. Inom mig kokar jag av ilska. Jag försöker förlåta, men det går inte. Jag vill, för jag saknar dig så. Du lovade mig och att inte säga något. Ändå går du att berätta det.  

Varje tår är för dig . . 


Kan ni förlåta svek?

Jag vill, vill men det går inte ='/

Kommentarer
Postat av: liie

vet hur det känns vännen man blir helt krossad men var stark du klarar det :) lycka till

2007-04-19 @ 20:46:52
URL: http://prozacchic.blogg.se
Postat av: Lovisa

Dina ord värmer. Tusen tack :)

2007-04-19 @ 21:52:48
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

usch :( får man fråga vad som hände ?
inte exakt men ja...

2007-04-19 @ 22:25:54
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: LOLLO

det beror så väldigt på. jag känner igen mig. och jag förlät inte. det har gått snart tre år nu och vi har ingen kontakt och jag saknar min vän så mycket!!!
det var min största hemlighet och den snackade hon skit om. så upplys din vän om att det är ett jävligt kasst beteende, men förlåt henne/honom om det är en kär väl.
lycka till :)

2007-04-19 @ 22:55:24
URL: http://www.blueeyed.blogg.se
Postat av: fridis

jag har förlåtit många många gånger, och ofta har det kännts så rätt. sveken har inte upprepats. men en del har tagit det som att " om man gör en miss och blr förlåten, så kan man göra en till, och en en gång blir förlåten" (men det har bara hänt med killar). om din vän står dig riktigt nära så tycker jag att du ska säga till henne vad du vet och se hur det låter ur hennes synvinkel, sen kan du bestämma dig om du vill förlåta henne eller inte....

2007-04-19 @ 23:54:24
URL: http://letloose.blogg.se
Postat av: Sarah

nä måste jag säga.. det finns kanske undantag, men de är svårt!!
ju närmare man är personen ju hårdare tar man ju de, å då blir de nog omöjligt!

2007-04-20 @ 08:29:06
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: D.

jag måste bara säga, att speciellt om det nu verkligen är en nära vän, så kan man förlåta svek, jag har förlåtit svek flertalet ggr, men sen ser ju alla det på olika sätt också. ngt som är svek för mig kanske inte är ngt alls för en annan person.. det handlar iallafall oftast om missförstånd .. jag tycker inte man ska göra en för stor grej av det.. när det gäller nära vänner så tror inte jag att man menar något illa..

jag hade en vän som ljög för att inte såra mig ibland, det hon inte förstod var att jag blev ännu mer sårad när jag fick reda på att det hon sa inte var sant.. men det är så vissa personer är.. dom vill inte såra..

men det där med att berätta personliga grejer för andra .. det är bara dålig stil rakt igenom.. hänt mig flertalet ggr också .. men då ser man vem man kan berätta saker till.. rätt simpelt..

2007-04-21 @ 01:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0