Listor is fun

Jag har alltid . . .

... lyckats göra bort mig just i de tillfällerna när det är mycket människor omkring sig.
... varit mörkrädd.
... haft fobi mot gettingar och småkryp.
... smink i min väska + min maskot (som är en elefant.)
... varit hel tokig i godis, glass och cola.
... hatat att städa. (Finns det något tråkigare?)
... musik omkring mig.
... älskat att sova.
... varit lite smått shoppingberoende.


Jag har gjort en aldrig listan innan. Så jag tänkte göra en alltid lista nu istället. Gör en du med. Det skulle vara kul att se saker som du alltid gör eller rädd för.

Kommentarer
Postat av: carro

Att shoppa är livet så jag stödjer ditt beroende helt och hållet ;)

2007-04-16 @ 15:39:25
URL: http://acdm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0