Dagens . .

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Ohh my good. Hur ser jag ut igentligen? Sen ler jag bara och går min väg.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
4 spänn ligger i byxan.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Pappa

4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Jag har ingen aning vem som sjunger den men den är lite moves i den.

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett rosa line men ett svart över och en vit behå.

6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Hmm just nu är det Vagabond.

7. Ett ljust eller mörkt rum?
Det beror på men på kvällen är det alltid mysigt med ett mörkt rum.

8. Vad gjorde du vid midnatt?
Jag mys med min söta pojkvän

9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Du har ett missat samtan från: pippip och bla bla bla

10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Jadu bra fråga. Sthlm nästa? :)

11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
My boyfriend of coruse

12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Johns and tah is a dog.

13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
No way att jag skulle röra sån skit.

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga alls

15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Just nu är det den åldern jag är i men jag brukar höra att 25 vem är den bästa åldern.

16. Din värsta fiende?
haha usch nämmer inga namn så blir det bäst så.

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Hmm jag är hos lukas så det är ett fuck you finger ;)

18. Vad var det senaste du sa till någon?
"Simon, har du gjort det?"

19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att flyga så jag kan råna banker ;)

20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
kanske de kanske ;)

21. Senaste låten du lyssnade på?
Tarzan och Janes låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0