Den skrek efter mig . .

image728

Detta är nog den bästa väskan som jag har hittat. Jag är helt kär. Yes, big one och man får plats med allt. De som känner mig vet att jag brukar ha med mig allt. Till och med sax och plåtser i vissa stunder.
Jag har skit bråttom igentligen för om en timme ska jag möta upp min mormor och sen bär det av till min söta bror. Allt ska göras i sista stund. Sen är det alla tiders fest nu med i Gävle och min pojkvän bor inte på det bästa stället precis när man ska sova. Fast man ska inte ska klaga för det tar max tio minuter så är man mitt inne i city och man slipper känna den där ångesten. Hur ska jag komma hem?

Snyggingar till Gävlebor. Ska ni gå på Cityfesten i år? ;)


Kommentarer
Postat av: iz - izzabelle.blogg.se

snygg ;)

2007-08-08 @ 13:16:08
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Fia

Jupp klart man ska gå..

2007-08-08 @ 18:43:30
URL: http://www.nogg.se/zophia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0