En liten guding i detta drömhus

Jag har som sagt spenderat sista kvällen hos morfar & Maria och där blev vi bjudna på mat. Namnman.... vad gott det var och vilket drömhus de bor i. Jag var tvungen att ta lite bilder där ifrån fast de har ju så sjukt många rum så jag tog en snabbis så ni ska få se lite av huset men inte allt..... Det får komma en senare omgång så just nu får ni rita upp i fantasin hur det ser ut.

Vilket smart arsle jag är och inte tar kort på hallen. But here we go. Detta är ett av vardagsrummet.
image846

Liten del av köket....
image847

image848

Och i källaren finner vi detta....
image849

image850

image851

image852

image853

image854

Bimbo och jag kör en pose... haha katten är har ju ett ursött namn ^^
image855

Sisst men inte minst mina fina älskling <3
Han trvis bakom baren kan jag tala om haha ^^
image856

Och turtdovarna som äger detta huset är detta par.
image857

Nu förstår ni kanske varför jag älskar deras hus och vilken charm dem har två. Älskade morfar och Maria <3

Vad tycker du om det du fick se ?

Kommentarer
Postat av: fint

oj vad din morfar ser ung ut! Hur gammal e han egentligen?? ursnyggt hus!

2007-08-21 @ 18:50:39
Postat av: Lovisa

haha detta skulle min morfar se. han skulle bli tok kär i dej ;) Guess? Näe han är 61 :)

2007-08-22 @ 21:27:56
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0