En snutt tagit från fru schulman

image981Vad är det här? Visbypanelen? Bilder på tre personer. Vilka är det här? Vem är rookie? Vem är proffs? Och proffs på vad? På Visbystek? Ha ha ha ha...

Killen i mitten ser helt overklig ut. Hur tänkte han när han stylade sitt hår? "Jag ska nog ta och se ut som Per Gessle idag". Och blicken. Den blicken. Han kan inte tänka nåt annat än "Jag är bättre än ni". Hoppas att han är bättre än vi.


Vilka är tjejerna då? Är det Linda Rosing och Paradise Hotel Nina? Är det dem?! Oklart.


Det här är alltså Visbypanelen. Ha ha ha ha....




image982

Hon är så jävla skön såååå det finns inte. Hon får mig att skratta i flera timmar varje dag.. En dos av denna brud are all I needs... Ni kan inte missat hennes blogg eller hur? Here we go... Här är den.

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Gillar Alex blogg skarpt :)

2007-08-27 @ 22:34:57
URL: http://terriern.blogg.se
Postat av: Josefinalina

jag är beroende av katrin schulmans blogg :)

2007-08-28 @ 10:18:28
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0