En till dos av saknaden efter mamma

God morgon och jag är på galet bra humör ^^ Det var som en stor magklump släppte igår & klart att det finns människor som förstår. Igår träffade jag en ur gullig tjej som är min killes brors tjej. Sån pingla så det inte är sant. Hon har också mist sin mamma fast det var i tidgare ålder. Jag är så tacksam för alla som har hört av sig och jag har sån ångest att jag glömmde bort din födelesedag Becca. Förlåt gumman och jag lovar att jag ska gottgöra dig till max. Men det var dagen efter mamma försvann och just de här veckorna har jag stängt av världen eller vad man ska säga. Jag har glömt bort precis allt och idag har jag såna minnesluckor vad som jag har gjort. Det är grymt läskigt men jag tror det är så det är när en sån nära person försvinner ur ens liv. Man kan inte fatta man vill inte fatta fast tiden den rullar på och dagarna blir bättre. Nu är det bara jobbiga kvar, begravningen. Jag minns hur jag läste en tjejs blogg för längesen och berättade det för mamma. Du får aldrig försvinna lova mig det, vi kommer klara det här. Hon kollade mig djupt och sa: Det behöver du aldrig vara orolig för. Jag älskar er och ni är mitt allt. Jag klarar inte utan er. Inte en jävla chans att jag ger upp.

Idag undrar jag ibland om det bara var ord hon sa ? Men jag vet att hon aldrig skulle såra mig med flit eller göra mig så gymt ledsen. Jag borde inte skriva om detta för det gör mig bara ledsen men jag vill rensa tankarna och få ut allt. Det är sån lättnad :) Som millan sa: Detta kommer gå bra och det är inte värsta kvar, din mamma ska äntligen få en plats att sova på och än så länge är hon i himlen.


image824

Seriöst, vad fult det är med såna benvärmare annars var outfiten skit snygg.
Vad tycker ni om dessa par? ;)

Kommentarer
Postat av: Carina A

Lovisa. din mor var en av de mest omtänksamma människor som har levat! Hon älskade verkligen dig över allt annat. Men hon kunde nog inte se något ljus i livet längre pga sin depression. Jag gjorde allt jag kunde för att hjälpa henne. Men det räckte inte , tyvärr! Och tyvärr sökte hon ju professionell hjälp men fick inte den heller. Vi kan minnas henne för den underbara omtänksamma människa och vän hon var. Jag glömmer henne aldrig!
Kram

2007-08-19 @ 16:07:54
Postat av: Rebecca.

Gumman , det gör inget att du glömde min födelsedag med tanke på det som hänt. Jag förstår att du är ledsen men hoppas att det är bra med dig :)
Saknar dig <3

2007-08-19 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0