Fjortis Lovisa

haha oooooh my good. Hur fan såg man ut när man var fjorton? Snacka om att jag fick ett gott skratt för livet när jag hittade lite bilder på datron som jag tog när jag var fjorton. När man tog bilder på sig så visade man halva behån och använde push upp så det bara rycker om. En riktigt fjortissida är denna sidan. Jag minns hur glad jag blev när jag fick höga poäng och var på topplistan ett bra tag och jag fick massor av beundrarebrev. Jag fick massa bekräftelse och det var nog det man sökte men det man inte visste kanske är att det är mest gubbar som sitter där och dreglar..... Urrrrk, det är sån tanke så mig att spy. Synd att jag inte kunde dela med mig någon bild för det står att filen bla bla ahhh ni vet ;)



Hur såg du ut när du var fjortis? Typisk fjortis stilen eller skiljde du dig ur mängden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0