Hon är ju bara SÅ snygg ;)

image828

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med!!

2007-08-19 @ 15:21:22
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Sandra

Hon ser gudomlig ut!
.
Svar: Hej! Hoppas du läser nu med, för jag är kvar, fast på metrobloggen nu istället :) Man får 3 öre/sidvisning, så förra månaden (juli) fick jag ihop nästan 9000 sidvisningar och tjänade då 270 kr. Jag har inte fått pengarna ännu & skatt kommer att dras. Men 200 är ju inte helt fel att få på en månad? :)
Hoppas allt är fint med dig! Kram

2007-08-19 @ 15:32:18
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Sandra Stuchly

Heeej gumman ! jag har inte pratar med dig eller träffat dig på hela soommaren :/ och efter allt som har hänt också :( fan jag beklagar verkligen . tycker så otroligt synd om dig . jag har skickat sms men du har inte svarat . hoppas att du mår bra iaf. :) och jag vet inte hur det kommer bli men jag hoppas att vi träffas snart :D jag kommer antagligen inte se om du svarar här på bloggen :p men om du skriver på lunar eller nått sånt så kommer jag iaf se det . Ha det braaaaa !!! Puss

2007-08-19 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0