Jag har tappat räkningen...

Kärlek till tusen till alla mina trogna läsare som gör att man orkar varje dag... ;P Om man mår piss och behöver stänga av omvärlden är att skriva blogg ett hett tips ;) Man framförallt är det kul och sen all krtik och super söta kommentarer är ett plus i kanten ^^ 

image967

Jag älskar denna bilden. Det är sån attityd i den och jag är NÖJD med mig själv fast jag vill träna upp min rumpa så den blir lite fastare och lite större... Kvnilliga fromer är bland de vackraste som finns.. Tolka inte det fel nu bara ;)


I want her ass. Den är sååååå snygg.
image968 

Är du nöjd med dig själv?


Kommentarer
Postat av: Lotta i Gävle

Hej Lovisa,
Jag ville bara säga att jag tycker du är väldigt duktig på att skriva och berätta olika saker.
Och jag läser din blogg ganska ofta.
Jag vill också beklaga för vad som hände din mamma och jag tänker på dig, Alex och Anton.Du har träffat mig hemma hos Carina några gånger..

2007-08-26 @ 17:43:49
Postat av: Jag

Nöjd? Pfm, aldrig. Tror inte man någonsin blir nöjd faktiskt ;)

2007-08-26 @ 19:29:40
URL: http://eurovisionx.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vissa dagar är jag helnöjd, har liksom inte så mycket att klaga på! Och andra dagar undviker jag alla speglar och sätter på mig myskläderna... Planerar att börja träna och sånt men det går ju över (; Kram

2007-08-26 @ 23:23:08
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0