Lycka

Underbart..! Jag ska snart krypa ner i min gosiga säng men först ska jag bara byta lakan för de är grymt svettig och äckliga sen finns de knappast något bättre än krypa ner i en varm säng med mysiga lakan som känner tvättmedel lukten ifrån. Varför sa jag så? Nu kom ännu en dos saknad av mamma. Jag tände nyss ett ljus för henne som jag gör varje torsdag och som jag tänker fortsätta med hela livet. Jag vet att hon uppskatar det i himlen. Jag undrar ofta vart hon är någonstans för jag vet att det finns ett liv efter detta. Jag är hundra procent säker fast jag får ofta höra. Vad knäpp du är. Så är det ju inte alls... Men sånt skiter jag i för Sverige är ett fritt land tack och lov. Så man får tycka precis vad man vill....

image878
Åh vad jag vill ha tjejens längst till vänsters väska. So lovley ♥



Vad tror du vart man hamnar när man dör?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tror att man hamnar i nangijala..eller ja..egentligen tror jag bara att man är som i en djup sömn,man ligger där i jorden och varken ser,hör eller känner något..men som så många andra så vill man gärna ha ett ställe att tro på,så jag håller nog fast vid mitt nangijala:)

2007-08-23 @ 23:10:45
URL: http://www.nogg.se/zophia
Postat av: Ellinor

ja het var den:)

2007-08-24 @ 09:28:36
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Lisa

den har jag :)

2007-08-24 @ 15:03:32
URL: http://dolcevita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0