Nu kommer jag sova gott om natten....

Nu har jag lovat mig själv att jag ska blogga varje dag framöver. För jag mår så jäkla bra av det så nu blir det uppdateringar all the time om jag inte säger något annat... Jag hoppas jag gör er glad men framförallt gör jag mig själv glad ;) Något plus med att läsarna bara ökar och ökar fast jag är med inte på listan. Jag tycker den listan är dryg för då ser man inte sina käraste läsare som man har...

image879

Rajtajtanan vad ett finger kan säga mycket. Vilken loser hon är.. Jag tycker det finger är så föbaskat men han kan få det den idioten ;)


;P haha sov gott alla swetties. Kärlek. Lovisa <3


Kommentarer
Postat av: CHILLY

Man lovar sig själv att uppdatera varje dag... eller man lovar väl läsarna iofs... Men så går det några dagar, sen har man funnit vägen tillbaka till livet IRL igen...

2007-08-24 @ 16:30:36
URL: http://lailani.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jo för vissa ja. Men jag håller det jag lovar you know ;)

2007-08-24 @ 20:11:38
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0