;P

Here we go... Vad har du på dig idag Lovisa?

image957

image959

image958

♥ Klänning Hm
♥ Skor Scorett
♥ Väska Åhlens
♥ Satinjacka Hm
♥ Halsband Once

Något jag grymt störde på mig idag när vi var inne på Kolmården så började en kille le stort mot mig och hans tjej såg det och då började hon: Här har man glömt byxorna. Först hörde jag inte det så min kompis sprang efter henne och frågade efter hennes problem och då började hon garva. Snacka om svartsjuk jävel..! Usch, jag skulle aldrig klara av en minut att ha henne som girlfriend när hon ska nedvardera andra bara för hennes kille kollar in en annan tjej. Jag är så trött på att folk ska hacka ner mig och utbrista dumma komnetarer. Men jag får ofta höra hur söt jag är så jag vet att det ligger något i det. AVUNDSJUKA. Jag är stark, inget sånt här knäcker mig ;) Nästa gång ska hon för tusan få en omgång. Synd bara att vi inte såg henne mer och förresten är detta en av min längsta klänningar. Jag brukar ofta ha kortkort och då öppnar ingen jävel käften. Istället glor de och viskar. Ibland är det som man ska usäkta att min finns och visst jag har modellkroppen som alla säger. Jag föddes sån och nej jag ursäktar aldrig att jag finns. Nog med det babes ;)

Kommentarer
Postat av: Malin S :)

Men gumman! Hon var bara avundsjuk för hon tyckte säkert du hade jättefina ben, eller något :) ta det som en indirekt komplimang istället för det är du värd! Rara du :) många tjejer uttrycker ju sällan komplimanger på ett "bra" sätt vilket är både omoget och taskigt. Du är i alla fall söt, det vet du. Och jag läser din blogg flitigt :) /Många pussar från Malin

2007-08-25 @ 23:01:23
Postat av: Lovisa

I miss you baby =/

2007-08-25 @ 23:09:00
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Dee

Haha, jealous motherfucker. Klänningen är ju inte ens kort.

2007-08-26 @ 11:37:37
URL: http://deelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0