Slängpussar på beställning ,p

Jajemensan nu är billjeterna beställda och för första gången på länge ska jag åka x 2000 hihi lyxtåg ??? mohahahaha ;P


image839

Var ju på stan en snabbis och hittade detta läppbalsam (Isa Dora, Lip treat och jag har nyans nummer 72) och det gav ett otroligt skimmer och fick mina läppar smaka otroligt gott. Iallafall enligt min killes åsikt ;)... Så gör din kille glad med massa god smak på läpparna.


And look in my lips. Snygga som attan...
image840

Jag bjussar på en till bild.
image842

Nu kan ni inte missa min läppar säger jag bara.... Vad tycks sötingar?

När vi ändå är i gång och jag lovade att visa mitt hår så here we go ;)
image843'

Jag är rätt nöjd om man säger så. Jag har klippt upp det lite själv och ska börja sköta det mer. Jag är så jäkla nöjd att det kritt vita börjar försvinna och jag började få olika nyanser. Äntligen..!

And framifrån... ;)
image844


Nu så vad tycker ni om mitt hår.... Hit or fett diss......?

<3

Kommentarer
Postat av: giulia

gud va fint hår du har ;) <3

2007-08-22 @ 17:36:43
URL: http://ggiuliia.blogg.se
Postat av: Lovisa

Naw tack sötnos :)

2007-08-22 @ 19:39:35
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0