Summer is the best thing

image787


Bilderna tar än långt härifrån . . Sommar lovley summer here we go. Så fort jag har gått ut i skolan och fått med mig en tolk packar jag här ifrån och sticker lååångt bort. Fast i och för sig tror jag inte man skulle uppskata solen så mycket som vi gör i Sverige för där är det varmt everyday. Shit the same Sverige är ett bra land fast alla har sina brister. Jag är tacksam för jag föddes i detta land men ibland skäms jag att vara svensk pga av rasimen och allt som finns, Idioter !!

Hur har eran sommar varit då? Själv har den varit den värsta och bästa någonsin. Den värsta pga mamma och den bästa, för det var den första med my baby. Gott och ont sommaren är alltid bäst.


Snassy nu ska jag äntligen få dusch och ta bort morgonsnusket sen blir det kika lite på stan och handla lite grejer. I will back ;P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hemskt det med din mamma. Sommaren har vatt bra hos mej med, en ganska småtråkig sommar.
Kram

2007-08-15 @ 20:36:35
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0