Tidsfördriv :)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Lätt i Paradise hotel
Vilken årstid tycker du bäst om? Helt klart sommaren.
Brukar du sjunga i duschen? Haha, en självklarhet
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ishockey när Hv 71 spelar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ahh det gör jag.
Vad är viktigast för dig? Att nära och kära mår bra
Laddar du hem musik och film från Internet? Jag har en bror som fixar allt sånt åt mig
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Shoppa så in bomben, resa och skänka en del till rädda barnen.
Vad är det bästa med julafton? Stämmningen och att klä granen tillsammans med familjen.
Tänker du mycket på ditt utseende? Jaa, det gör jag.
Vad får dig att slappna av? Avslappnings musik
Tänker du ofta på sex? Självklart gör man det när man har en underbar partner
Är du skyldig någon pengar? Jag är jämt skyldig någon känns det som =/
Är du mörkrädd? Ja i massor.. Men det är inte kanske så konstigt?
Vilken färg är snyggast? Jag älskar rött, vitt och svart just nu.
Tycker du matte är svårt? Haha ahh som fan.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen INTE
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Att man kunde få mamma tillbaka
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt 10.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Min föräldrar, Simon och vännerna
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Det är upp till en själv.
Har du piercing? Näsan/navlen
Bråkar du och dina syskon ofta? Det händer men nu är det inte så ofta.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag kan inte säga person utan måste säga flera. Min älskade mamma var en av de närmaste vänner jag hade men nu är det min familj och Lisa.
Läser du ofta böcker? I perioder, men älskar det
Vad föredrar du för sorts filmer? drama /ungdomsfilmer
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, smink, mobilen
Vill du gifta dig? I framtiden
Vill du ha barn? Absolut minst 2 stycken.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Lyxfällan och morden i midsommer
Vilka länder har du varit i? Frankrike, Tyskland, och alla nordiska länder.
Vilka husdjur har du haft innan? En hamster and ninnisar.
Solar du ofta? Kan man säga Ja :D
Är du bra på att laga mat? Hell no
Var badar du helst? I 25+ Vatten
Vad dricker du för alkohol? Cider
Vad använder du för droger? Nada, skulle aldrig falla mig in.
Vad tycker du om monarkin? Sverige är ett piss land när det gäller det. Pusssst nu är det sagt.
Vilka språk kan du? Svenska, och lite engelska samt några ord på ameniska.
Gillar du att dansa? Jag älskar att dansa
Vad har du för klädstil? olika från dag till dag
Är du flygrädd? Jag har aldrig flygit så jag vet inte.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jättebra, när man själv jobbar på en sådan.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller Pepsi
Vilken är din favoritglass? Krossad Choklad med vanilj/Magnum
Vilket kaffe sörplar du helst? Jag tål inte ens kaffe lukten.
Vilket mobilmärke föredrar du? Samsung
Vill du gå ner i vikt? Nej, snarar gå upp lite till.
Vad har du för personlighet? Glädjespridare och omtänksam
Har du varit deprimerad? Allt för ofta.
Tycker du om sushi? Inte smakat.. so i done no ;)
Tror du på livslång kärlek? Klart
Vad äter du helst när du ser på film? Godis och popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans? Mamma är dö so no.. Men de skilde sig när jag var runt två.
Har du någon gång haft självmordstankar? Ja !!
morgon eller kvällsmänniska? Jag är mittimellan där ;P
Vilken hårfärg har du naturellt? Mörkblond
Är du beroende av något? Närhet, är extremt sällskapssjuk,
Hur ofta motionerar du? När jag springer till bussen ;O


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Haha tack ;) oj vilken lång lista!

2007-08-27 @ 20:56:50
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha orkar du läsa så orkar du ;)

2007-08-27 @ 20:58:08
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0