tjalalalla

Dålig uppdatering idag i know and that is so bad :( But vårat internet krånglar så vi ska byta opratör så om jag försvinner i vissa stunder beror det på den skiten. Jag blir jämt skit sur för det.. Usch jäkla ställe man bor på. Mitt i buschen haha ;) So here we go....

image866

image867

Shit vad blixten spökar. På ena kort är man kritt vit medan på ett annat är skit brun. Iallafall så har jag fått lite solbränna bara så ni vet;P... Ointresant fakta i know ;)

♥ Väska Wedins
♥ Topp Gina tricot
♥ Halsband Hm
♥ Jeans Jc
♥ Armband Kyssjohanna

Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: linn

skiiiiit snygg väska jue !
var kommer den ifrånn :) ?

2007-08-22 @ 22:17:58
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Lovisa

Den kommer ifrån Wedins :)

2007-08-23 @ 17:41:18
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Rebecca.

Du är så söt gumman :) <3

2007-08-23 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0