Tjejsnack v 34 ;)

Spelar åldern någon roll? När, varför?
Klart det gör det fast det beror på vilket tillfälle det är och något som jag tycker är supr drygt är att man får gå på krogen när man är 18 men på sytemet måste man vänta till man är 21. Hmm hur kommer det sig?

Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
När jag var mindre ville jag alltid vara större för jag såg upp till dem. Just nu vill jag va 25 för då hoppas jag på att jag fått mitt första barn och sett världen samtidigt som jag har ett jobb och gått ut skolan. ^^

Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
Oj ska jag babbla upp alla gånger? nja vi skipper det men tex när jag åkt buss har det blvit att man är 16 ibland och då flinar de för de ser direkt att jag kör en vitlögn och för att komma in på krogen har det hänt att man gjort det fast nu är jag 18 så jag kommer in utan all detta fjässssk.... ;)

Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!

Jag har alltid sagt att jag vill bli 100 år om jag mår bra i hjärnan och i kroppen.

Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
Alla åldrar har varit jobbiga för mig. Mitt förfluttna är inget som man vill minnas. Jag har haft en jobbig uppväxt men har världens bästa föräldrar, familj och släkt som har gjort att jag har orkat kämpat i mot allt.. Jag tror eller jag vet att när jag fyller 25 så har de flesta pusselbitar hamnat på sin plats i ens liv... 


Kommentarer
Postat av: Maja

ojojoj jag är 25 om 3 månader och jag kan ju säga att det där med att allt skulle hamna på plats och att man är klar med utbildning, har barn, en man...fet j-la lögn! Tiden mellan 18-25 går i rasande fart....och inget blir någonsin som man tror. Men jag kan förstå hur du tänker trodde samma sak när jag va i din ålder :)

2007-08-24 @ 22:33:06
Postat av: mojsan

du är utmanad! :D
Se min blogg!

2007-08-24 @ 22:39:23
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Victoria

20 på systemet juförsej :)
Fast det där med systemet och krogen har vi faktiskt frågat snuten om. Haha! På krogen serveras ju alkoholen "under uppsikt" du kan alltså bli nekad med om de anser att du fått tillräckligt.
.
Sen är det även det att som 18 åring har du kanske fler polare som är i åldrarna kring 16. Medan du som 20 åring snarare har kompisar i 18 års åldern som yngst (ungefär då) så skulle du köpa ut till någon, skulle de troligtvis iallafall inte vara 14-15 åringar om du är 20. Medan chansen är större att så är fallet om du är 18.
.
Det var vad de sa iallafall :P hur sant det är, det återstår att se :P

2007-08-25 @ 12:17:56
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0