Tjejsnack

  • Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
  • Självklart gör man det. De som känner mig vet vem det är och det är inget jag vill säga här. Men den killen kommer alltid ha sin plats i mitt hjärta fast det var noot to be.
  • Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
  • Ohja och jag blev blixtförälskad. Jag rös så fort jag tänkte på honom (och det var han jag nämde på frågan ovan). Jag hade alltid det dära pirret i magen och vi hade såna galna idér. Tex att lägga sig på en barkbänk och bara kolla på stjärnorna. Han var så romantisk !!
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
  • Jag tror på förälskelse och my first love var det kärlek i första ögonkastet men nu är jag mer kräsen så jag säger nej pga av att jag måste lära känna personen innan jag kan bli kär.
  • Vad är kärlek för dej?
  • Kärlek för mig är att få känna pirret i magen, att få uppleva den där trygheten känslan och att man kan lita på varandra det skapar kärlek.
  • Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
  • Jag har världens bästa pojkvän kan jag lova. Han är precis sån jag har drömt om ett bra tag när jag mötte alla skithögar. Han är så svår beskriva utan man måste uppleva för förstå hur underbar han är och han är mitt längsta förhållande. Vi har snart varit tillsammans i 10 månader. Tyvärr är det ett distans förhållande men vi träffar varandra rätt mycket ända pga av halva min släkt bor där han bor (Gävle). Det var meningen att jag skulle flytta upp till honom men det kom något ivägen så det får bli lite senare. Men det bästa av allt är han har sånt gott hjärta och bryr sig så enormt mycket och ser på mig när jag inte mår något vidare och han får mig att orka. Han har gjort mig till en ny människa och fått mig att tro på mig själv. Han låter som en drömprins, i know ;) But i wish everyone fuond a man like him ♥
Here is my man . .



I love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0