Treåring skadad - försökte stoppa våldtäkten på sin mamma !!

Yeah right. Jag vet att jag brukar ta ut mina aggreioner ibland på bloggen. Alldeles för ofta kanske men det är min blogg och jag får skriva vad jag vill sötnosar so ;)

Treåring skadad - försökte stoppa våldtäkten på sin mamma !!
Bara rubriken säger allt.

Jag blir lika förbannad varje gång jag läser något sånt här. Varje gång försvinner lite av människornas respekt och varje gång ställer jag frågan Varför och vart är vi på väg? Det är redan förbannat hemskt att bli våldtagen men ännu värre när barn bli inblandad och få ser allt. Jag lovar om jag visste vem det var skulle jag aldrig tveka att nita han direkt.

Men någonstans lider jag med gäringsmannen för han måste ha ett stort fel och någon pysiksk störning någonstans. En normal människa skulle aldrig göra något sånt här eller hur !?

image763

Läs hela artiklen här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad hemskt=/. Vilken jävla svin! fan om jag var där skulle lappa till äcklet usch. Han kan rutta nån stans.

2007-08-14 @ 11:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0