Varför? oändlig saknad

Andas in och ut. Detta kommer gå bra. Snart är begravningen och jag vet inte vad jag ska på mig. Jag hade köpt ett par svarta jeans för mamma men sen kom jag på att det kan man inte ha kyrkan. Det känns sååå fel. Jag vet att mamma aldrig skulle vilja att alla komma i svart så jag tänker ha ett rosa sidenband i håret och ända vara docksöt. Jag tänker inte se dyster ut och vara stark för mamma. Så fort jag nämner mamma känns det som en kniv i hjärtat... Kan inte bara smärtan ta slut snart?? Fast för varje dag som går känns allt bättre men glömmer gör jag aldrig. Något jag saknar är verkligen samtalen som vi kunde prata i flera timmar och när vi shoppade loss och skrattade så vi nästan sket på oss eller när vi spelade så högt musik så hela Sverige hörde det och bar sprang runt och dansade, eller när vi fick den tokiga idén att bara ta en promenad mitt i natten. Alla minnen börjar babbla upp nu och jag gråter varje gång jag minns men sen ler jag. Det är ju inte klokt vad underbar och vilket gott hjärta hon hade. Hon tänkte på alla och ville inte se någon lida fast hon inte hade så gott ställd själv. Älskade mamma ser du inte hur vi lider? ALLA saknar och älskar dig.. Here we go....


image985


image986




Idag blev det mycket svart och idén fick jag av snyggingen Elin kling och det märkte min kompis. Värst vad mycket svart du hade. Det brukar du aldrig ha och det är så snat så hihi ;P Idag var jag också på ikea med Lisa och snacka om att mitt rum kommer bli världens finaste när det är klart. Jag har till och med skissat upp rummet. Det får ni se en annan gång ;)

Vad tycker du om dagens outfit?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman jag vill bara säga förlåt för att jag pratar om din mamma jag vet att du har jobbig. Och jag vill absolut inte göra det mer jobbigare om att prata om din mamma. Sorry gumman det var inte meningen.
Ditt rum kommer bli skita snyggt baby=).
//lisa

2007-08-28 @ 21:31:32
Postat av: Lola

Underbar röd väska!

2007-08-29 @ 11:05:46
URL: http://www.metrobloggen.se/lifeoflola
Postat av: Lovisa

Darling, du ska aldrig säga förlåt. never ;)

2007-08-29 @ 13:03:10
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Linda

hej, var har du köpt teen och vad stog det på den? Jättefint!

2007-08-29 @ 17:30:29
Postat av: Lovisa

Tack så mycket:) Jag har köpt den på cubus i Gävle och jag vet att den inte finns på alla ställen så jag hoppas på att den finns hos dig.. Hmm Det står "Channel your inner godess" :)

2007-08-29 @ 17:32:34
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Carina A

lovisa. vill bara säga att vi här i bomhus tänker alla på dig och den övriga familjen inför begravningen. Hoppas att det blir en fin stund. Ditt förslag på klädsel tycker jag låter helt okej. Din mor älskade ju jeans klart att du kan ha det då!! Vi har skickat vad jag hoppas en fin blombukett från oss. Hoppas att ni gillar den .Din mamma var en underbart omtänksam människa som vi aldrig ska glömma. Ta hand om dig och dina bröder. Stor KRAM!!

2007-08-29 @ 17:43:28
Postat av: Lovisa

Carina. Jag är så glad för mamma hade dig. Du verkar vara sån fin vän :)

2007-08-29 @ 17:44:38
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Carina A

Tack för de orden Lovisa. Jag hoppas och tror att hon tyckte det med! Hon var verkligen den bästa av vänner<3

2007-08-29 @ 19:08:45
Postat av: Lovisa

Det var så lite så.. Ta hand om dig nu :) Hälsa alla!! Kramar Lovisa

2007-08-29 @ 21:32:33
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Emy

Vad hemskt att förlora sin mamma, kan inte tänka mig hur OTROLIGT LEDSEN jag skulle bli. Skulle gråta varje dag i resten av mitt liv. Tycker synd om dig :'( Men ändå ser du ut att vara lycklig :S
Livet går vidare, men man glömmer aldrig nåt sånt här.

2007-08-29 @ 22:48:52
Postat av: Jenny

Åååh, skitsnyggt! sällan du passar i allt :D

2007-09-01 @ 11:08:38
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0