Ååååh vad det sårar men fredagen var en höjdpunkt.

image1897


Ibland undrar jag vad jag gör för fel?
 När människor jag tycker om snackar skit bakom ryggen känns det som en kniv rakt i hjärtat. Men det finns alltid en anledning till varför man hanterar som man gör i en viss situation och jag beundrar de människor som vågar stå för det de har gjort fast det är skitsnack eller inte. De är ett stort plus i mina ögon och sanningen den kommer alltid fram ändå. Visst jag är ingen ängel och jag har gjort massor dumma saker men jag står alltid för det jag har gjort.  Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen..

Som sagt huvudsaken är att jag vet är en underbar person och duger så bra som jag gör för det kommer man långt på.



Helgen har varit sådär men i fredags hade jag hur trevligt som helst. Jag var ute med flickorna och tro de eller ej men jag förlät en person som jag aldrig trodde jag skulle kunna göra. Vi är inte vänner men vi accepterar varandra. Jag är stolt att jag äntligen kunde lägga ner stridsyaxan för det vinner både hon och jag på längden. Jag vet att du läser det här så hej på dig haha ;) Jag var ute på Centrum ifredags och träffade världens snygging. Vilken ögonkontakt vi hade. Man mår verkligen bra av att flörta. Han fick smek namnet, "killen med vita tröjan". Jag trvis verkligen med singel livet till topp. Party party och rosa pantern. Mumsfilibaba var god den var men 98 spän. Det är inte billiga grejer vi snackar om ;) 

image1898

Världens sötaste och bästa vän <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att jag inte förstörde något för dig när du fick veta.
hoppas allt ordnar sig :) / Sofie.

2007-12-02 @ 13:50:42
Postat av: Lovisa

Jag är glad för att du gjorde det =)

2007-12-02 @ 14:29:22
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

okej
, va bra hah ;d

2007-12-02 @ 15:03:17
Postat av: Sandra

hmm men om det handlar om det som vi sa , så står jag för det jag tycker . och om det är hon sofie som har kommenterat som sa det till dig så kan du ju säga det

2007-12-03 @ 17:22:01
Postat av: Lovisa

Vad bra att du har gjort det Sandra men nästa gång kan du komma till mig istället och säga vad du tycker än gå bakom ryggen. Den vägen är så jävla ful samtidigt det sårar mig enormt.

2007-12-03 @ 17:53:17
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: sofie

sandra jag var bara ärlig mot lovisa när hon fick veta .
ärlighet räcker i längden ;)

2007-12-03 @ 18:24:58
Postat av: Lisa

Sandra! Jag tycker att är jävligt omoget av dig att snacka skit om Lovisa. För hur kan man snacka skit om en sån underbar människa! Jag vet att det är fler som har snackat och jag säger bara att det är jävligt omoget att sjukna så långt. Ni går ju i gymansiet. Så tycker jag att man ska vara lite mogen för sin ålder.

2007-12-03 @ 19:15:44
Postat av: sandra

jag säger såhär , jag och lovisda har löst det här nu. men jag vill bara säga til sofie.. att om man hör något så kan man gärna säga SANNINGEN och inte hitta på massa annat skit !! .. och lisa tyck va du vill jag känner inte dig och jag skiter faktiskt i vad du tycker ,men jag tycker inte att du har ngt med detta att göra. så du behövde inte lägga dig i . Til dig lovisa . duvet att vi har löst detta nu och det är bra. :)

2007-12-10 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0