Bildspel

Det började såhär . .

Jag låg varmt i mammas mage...
image1970

och nu var tiden inne..
image1971

Det blev en glad liten skit som fick namnet Lovisa..
image1972

En som var stolt så var de älskade mormor.. Ung mormor är hon också. Hon har precis fyllt 40.
image1973

Busa med mamma var bland de bästa jag visste.
image1974

image1990

image1989

Nästa steg var dop..
image1975

En redig cooling var det första mamma & pappa tyckte att jag var ;)
image1977

image1978

och redan då visste jag att jag ville ha en motorcykel.. brum brum ;P
image1980

När min bror kom till världen var jag lycklig..  Jag skulle jämt hjälpa honom.
image1981

Ajajaj är det ända jag kan säga och är man en buse så är man.. Men jag tyckte felet låg i den där dumma rosbuske som jag fick i ögat..
image1982

Jag & min älskade bror som är ett och halvt år yngre än mig.. Han är den bästa och ställde alltid upp på mina lekar :)
image1983

image1984

Naaaw här är när jag pussar & gosar med min yngsta bror..
image1985

image1986

Jag älskar er.. Utan er funkar det inte.. Julen 1993 hos mamma ♥
image1987


image1988

Mamma lämnade tre underbara barn efter sig. Det brukar låta så!
Det första tanke var när jag fick reda på det var att jag måste ta hand om mina bröder och jag försöker så gott det går. Jag tänker varje dag på min minsta bror Anton (som bor kvar i Gävle.) och jag vet att han har det bra och det är en trygghet för mig. Jag är alltid tacksam för att jag har fyra underbara syskon och allt det mamma gjorde. Hon gjorde alltid allt med kärlek. 

Med detta vill jag säga TA VARA PÅ ERA FÖRÄLDRAR. <3 En dag är det försent..

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söta bilder :D

2007-12-10 @ 18:04:31
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Fia

Usch vad jobbigt..jag gråter nu när jag se alla bilder,speciellt när kamilla är med på vissa..om jag har det såhär jobbigt och svårt att acceptera så kan jag knappt ana hur ni måste ha det..Kommer aldrig förstå varför,kommer aldrig kunna inse att hon är borta..Ni har tur som har varann och eran släkt..Kram

2007-12-11 @ 03:26:56
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Em

Vi var rätt lika när vi var små.. Beklagar allt med din mamma föresten. / emelie.

2008-07-29 @ 11:32:06
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0