Detta är ju helt sjukt

image1932 

Att man kan hamna i gunnies rekord bok för att man har störst bröst.. Människa ta dig en titt i speglen ;)




Lovisa goes listhumör.... 


 

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
    Lisafisa helt klart. Vi kommer bara varandra närmare och närmare och utan en dos av henne går bara inte. Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne så är det bara ;)

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
    Vågar och vågar. Jag tycker det är fel för alla betyder på olika sätt hos mig. Tex en kan man prata djupa relationer med, en är värsta pratyprinssessa, medan en annan älskar man att mysa med men en som verkligen har allt så är det Lisa. Hon står ut med mig fast jag kan vara ett riktigt as mot henne men innerst inne vet hon att jag älskar henne. 

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
    Klart man har det och jag svikt en del också. Som sagt man lär sig av sina misstag och ingen är perfekt! Vi är allt mänskliga människor. De senaste halv året har varit alldeles för mycket svek. Först mamma, sen han och nu det här. Man varje motgång gör mig starkare och tro fan att det känns :) Ibland känns det som mitt hjärta är i bitar.

  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
    Jag vet vilka som är de äkta vännerna och de håller jag hårt er samtidigt är jag så glad att fler och fler börja komma in i mitt liv. Jag fullkomligt älskar att möta nya människor

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • Den bästa egenskap jag har är att jag är så enormt omtänksam och bryr mig enormt mycket om andra människor samt att jag bjuder en hel del på mig själv. Jag har en enorm kämpeglädje i mig och ger inte upp i första taget. Sen att jag ser saker och ting positivit är även en bra egenskap. Sen att jag har humor och skrattar mycket tror jag en del uppskattar. Ofta får jag höra du är så söt och stark Lovisa. 
     
    En dålig egenskap jag har är att jag ältar för mycket det gammla. Hur mycket jag inte än vill så blir det lätt så. Mitt förfluttna är som ett spöke. Jag är ganska svår att leva med pga av jag har en stark vilja. Oftas menar jag bara väl men ändå skiter sig allt. Sen vet jag att jag har blivit en sämre lyssnare sen mamma dog. Men för jag ska orka göra andra lyckligare och lyssna måste jag själv må bra. Om jag mår bra så har jag kraften att komma tillbaka och vara den jag är. Allt tar sin tid men ni ska veta att jag jobbar på det och det inte är lätt. Men jag är så tacksam när människor kommer fram till mig och förklarar hur de känner, även om det är dålig kritik för på det sättet utvecklas jag. Alla har sina åsikter om mig och visst får de tycka vad de vill men skitsnack gör mig så arg. Det är bättre att komma till mig för jag tål att höra krtik för jag vet att människor aldrig sjunka så lågt att vara elak men ibland börjar man undra?  


    Kommentarer
    Postat av: Lisa

    Naww sötnos!! Älskar dig med!! Står alltid vid din sida min vän. Vi har alltid kul vi två. Du kan alltid komma till mig, vad än som händer.
    kan ej heller tänka mig ett liv uten dig. En del av mig skulle försvinna då. Det är vi två mot världen gumman. tillsammans kan vi erövra världen

    2007-12-04 @ 15:14:25
    Postat av: Lovisa

    Naw gullunge. Du är BÄST (L)

    2007-12-04 @ 19:27:17
    URL: http://hallonkyssar.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0