Fuck you

Hejsan sötisar :)

 image2006

It was a long time when.. Jag skrev vid den här tiden.. Men saken är att jag inte kan sova. Jag vänt, och vriddt samt det har droppat massor av tårar längs kinderna. Jag fick nog när jag börja känna att kudden var våt.. Allt bara kom upp när det gäller mr S, allt från första kyssen med han och stunderna vi bara låg och tittade varmt i varandras ögon.. Naaw, så underbart var det när han låg och höll om mig och gav det dära leéndet samt kolla mig djupt i ögonen och luktade på mig och viskade de finaste orden en tjej vill höra... Jag vill inte berätta mer för det angår inte er (det finns personer som jag inte vill ska läsa som gör det och jag hoppas att ni har överseende att jag inte säger för mycket ;P). Jag är hundra på nu att en viss person kommer rappoterar detta direkt till han. Lovisa sa det och skrev det.. En del är också tack vare din tjänst att det krashade.. Jag förstår inte än varför du är så förbannat intreserad av mitt liv.. Jag måste vara något speciellt eller?? Nog med det, jag orkar inte mer nu.. Jag vill göra mig världens tjänst och det är sudda ut allt och sikta framåt men ändå vill jag inte glömma.


Sorg
Olycklig
Förbannad
Hopp

Kommentarer
Postat av: Fia

Då är vi två som sitter uppe och ugglar mitt i natten..Hoppas dock att du känner dig bättre snart och att du hittar en torr kudde..Kram

2007-12-11 @ 00:51:38
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0