Girl next door

image1933


Kommer ni ihåg den låten?
Ojojojoj det var tider det när man mimade till den. Jag och vicki med varsin fjärkontroll i handen. Härligt härligt ;P 

Jag har nyss kommit hem från skolan. Jag var allt där en snabbis tack vare Barbro och jag har aldrig känt mig så uttittad men det hela beror på att jag kände mig så jäkla ful och människor är nyfikna. Nog med det eller hur? Shit happends and life goes on.. Jag börjar bli lite smått nervös för jag har två nationella prov imon. Wish me luck! ;)


image1934

Jag och Lisafisa tog en snabbis till A6 pga av att jag inte hade ätit något och tror ni inte vi missade varandra och det är hopplöst när jag har ingen mobil. Tillslut fann jag henne och det blev massor av skratt och kramar. Vi gick gensat till donken och där började vi rabbla upp massa saker och för att hålla oss uppterade. 

Påvägen hem bestämde jag mig att köpa mig en chockladkalender och det var många stop på vägen. Det var det inte det enklaste att hitta en sådan och vi missade de jäkla bussarna påvägen bara för dem ville inte komma fram. Det var som de ville reta oss men tillslut fann vi dem inne på Wills, de ni ;P Och later ville bussen stanna för oss haha Dessa dårar som kör... "ögon i nacken eller"? ;)

Here we go . . .

image1935 image1936

image1937


Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0