Glass i stora lass

Hejsan sunshines =)

Oh yeah baby.. jag har stora fötter men min brossa har mcyket större. Kan ni gissa vilken skostorlek han har? ;)
image2060

Allt bra med er? Själv är den en skala på 9 av 10. Tummen upp alltså. Jag sitter och lyssnar på dancing in the dark, våran låt Tommie eller rättare sagt den spelades i hundra tio när vi väl höll ihop den korta månaden.. Lillebrosan skulle man tro att han var ;) Minnen säger jag bara..

Jag var och hälsade på Lisa idag och snacka om att den tjejen sprider sig massor av kärlek av sig. Jag blir alltid lika glad när jag träffar henne. Kan man bli mer underbar? Jag tror knappast det. En vän som henne borde alla ha ;) Kommer sakna dig så mycket vännen nu när jag är borta men vi tar igen allt på nyår.

Jag var ju en runda på stan och rede ut lite ärende och samtidigt hittade jag massor som ville hem till mig och jag är så glad...

image2057

♥ Senaps gula handsakar som man får med i Solo
♥ Klänning från Gina tricot
♥ Skärp Gina tricot
♥ Klänning Gina tricot
♥ Korkt volangkjol med rosett på Hm
♥ Svart baslinne Hm

Jag måste bara få visa hur snygg och sten cool kläningen är. Simpel och billig men ändå gör snygg ;) Lite macho sådär ni vet ;P

 




....För jag fann min nyårsklänning. Jag ser ut som en nyårskaramaell i den.. det tyckte till och med butikbiträden.. Den sitter helt perfekt och oj vad det ska dansas i den.!

 
image2059



Jag kan inte förstå.. Förra året hade jag precis allt vid denna tidpunkt. Ända var jag aldrig nöjd. Detta året står jag ensam kvar och jag har förlorat båda två. En stor del av mig har försvunnit tack vare er. Fasen sämre än så här kan det inte bli men nu ska jag uppskatta små saker mer. Jag ångrar mig så enormt för att jag inte insåg saker och ting. Som sagt jag tror på ödet och detta onda var meningen, tyvärr ;I


Vad tycker ni om dagens shopping?


Kommentarer
Postat av: c

ta på dig nyårsblåsan och knäpp en bild så även vi får se karamellen :)

2007-12-19 @ 13:37:57
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0