God natt

Har nog suttit i tre timmar snart på pappas dator.. Jag har försökt och försökt fått en blund med det ända som får mig hålla vaken är ångesten.. Jag skulle göra vad som helst att få byta liv en minut eller så. Jag vill inte känna såhär.. Jag accepterar ändå att jag är såhär. Förlåt men jag har noll koll på mitt liv det flyter bara upp. Det känns som jag flyter med i mängden och det känns knappt någon ting.. När natten kommer mår jag inge bra alls.

Denna låten är so faboulus ♥

Vissa använder alkhol, droger m.m för att fly.. Jag väljer att sätta punkt på mina ord genom att skriva dikter och böcker..

image2047


 

Jag saknar känslan av att inget annat än stunden berör mig.
Att inte behöva oroa sig för om man faller eller inte.


Kommentarer
Postat av: Fridah

** mjaa förstår de, men de är bara stå på sig :/ folk slutar snacka till slut _:)

2007-12-17 @ 01:44:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Haha, tack så mycket :D

2007-12-17 @ 01:47:27
URL: http://dreamlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0