Hon är kung i baren....

God morgon på er :)

image2017 image2018

Är allt på topp? Själv är det någonlunda okej.. Jag har fått lite feber men tankarna börjar bli bättre och jag sitter nu och hänger med ut i svängarna på i feel good.. Vilken känsla.. Jag är en kung på dans golvet haha oj shit vilken lögn men drömma kan man alltid ;) Har ni sett Maries musikvideo till this moment.? Jag får ryssingar i hela kroppen.. Släng er i väggen wannabes för här kommer en stjärna ;)

Måste ju passa på att göra reklam för julmust.. Me love to much ;P

image2019



Det är ju klart att tjejerna flockas när han är i farten . .

image2020

image2021

Här posar han även i ett par kalsonger från Emporio Armani..
Ögongodis <3
image2022

Drömma kan man ju allt eller vad säger ni tjejer? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0