Hopplöst, ah det är vad det är ;P

Nu är jag sådär klurig och boring igen ;P Problemet ligger i när det är natt tänker jag med hjärnan före och tankarna bara surrar och surrar i huvudet.. Därför väljer jag ofta att skriva ut dem till ord.. Ni som vill lyssna ni gör det, ni andra kan dra bort från att läsa "skiten.." 

image2016
Lackjacka,, seäxi mma ;)



Vad är mening med internet igentligen? Det undrar jag ofta.. Man blir bara mer och mer beroende och tillslut måste man vara inne nstan varje dag annars får man skuldkänslor. Så känner jag precis för bloggen.. Om jag inte hinner blogga får jag skuldkänslor och så ska det verkligen inte vara men på det sättet inser ni varför jag älskar att blogga och jag gör det med nöje att skriva för er... jag funderar mer och mer på att starta en tidning sen för att peppa tjejer and boys.. Människor som söker lycka men hamnar fel.. Sådan tidning saknas verkligen som peppar än utan får än att känna sig värdelös.. Jag vet att varje tjej någon känt, ååååh jag önskade att jag såg ut som henne, hon är perfekt.. Saningen är att det finns inget som är perfekt och tjejen är omgjord till max men det är inte vad vårat öga vill se för i våra ögon är hon perfekt. Det är inte konstigt att ätstörningar, depression och allt för media får oss aldrig att duga och en del av problmet ligger det där men självklart är den stora glöden på dig själv.. Men tänk vad skönt om internet inte fanns eller telefon. Stänga av världen och slippa alla problem.. För både sakarna är problem och ett sätt komunicera skitnsnack m.m Jag tycker de förstör mer än vad dem gör nytta ;) Klart jag är en positiv människa.. Fast detta får inte låta mig som sådan, men inne döljer nog dessa känslor hos er med eller hur? 


Gäsp.., äntligen börjar de värka.. Sov så sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0