I need a hug

Kunde inte sagt det bättre själv. Han gjorde ett stort misstag som förlorade mig. He is so sweet :)
image2122

Just såna här dagar önskar man hade en kille
som väntade i sin varmande säng och kollade på film tillsammans
och hade det allmänt mysigt.
Det saknar jag verkligen annars trvis jag som bara den som singel.
Jag har utvecklats och jag kan lägga ner all energi på mig själv.
Det bästa är när man är ute och jag bara njuter av att dansa
och ha koll samt träffa en del trevliga människor. 
Han med den vita tröjan.. Han finns fortfarande i hjärnan, mitt lilla span ;) 

I nyår blir det första gången jag firar nyår på en krog och
där kommer jag stå med en främling och inviga det nya året.
Hoho jag älskar verkligen spänningen som livet har att bjuda på
och man lever bara EN gång.
Därför måste man försöka få till det bästa av det
fast det kan vara hur svårt som helst ibland... :)





Nog tjatat här . . Här ska ni få se en smygg titt på min klänning som jag beställde..

Är den inte helt lovley?



Fast.... Jag tog den i naturvit.. Jag tror det skulle  passa mig bäst..
149 kr från Ellos det kallar jag fynd :)

image2121

Lite sommarfeelings där ja ;P

Nu ska jag ge syrran lite mat.. Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den var fiiin! 149:-, nästan gratis... Ellos har fått in en hel del fina saker faktiskt.

2007-12-29 @ 13:12:10
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
Postat av: Lovisa

Håller helt klart med dig. De har fått in massor av fina grejer :)

2007-12-29 @ 14:15:56
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0