Jag är kär..... i en häst ;)

Hej nattugllor..

image2014


Nu sitter jag här igen ^^ Tabblten har flyttit ner i min kropp och jag hoppas att jag snart kommer somna men först ska jag hinna med ett nattinlägg.. Det är illa att jag behöver ha sömntabbleter men läget är ju som det är ;P Först vill jag säga förlåt för saker som jag inte kan lova.. Jag är just nu i så pass dåligt skick att skolan är långt ifrån mina ögon.. Det ända jag vill är att må bra :) 


image2015

Ju närmare julen jag kommer ju jobbigare blir allt. Om jag ska vara ärlig ser jag knappt framemot till julen.. Det som alltid varit min största höjdpunkt i alla mina år.. Jag har alltid älskat när nedräkningen kan börja och kolla på alla julskyltningar men nu har jag snarare ångest och får panik av "skiten".. Jag vill finna glädje i det men just nu är det för svårt.. Alla säger ju att första året är värst och jag kan inte annat än hålla med.. 
I mina famij har vi en viss tradtion som inte får brytas ;) I år vill jag istället bara fly från allt, bort från precis allt. För iår kommer den bli som aldrig förr. Mamma kommer inte vara där utan istället kommer hon vaka över oss och jag kan redan nu se bilden framför mig hur den kommer se ut. Alla komma sitta och prata om mamma med tårfyllda ögon sen kommer det göra så ont att inte få se henns lycka över allt hon får & känna hennes kärlek.. Vi går därefter till graven och firar jul där.. Detta låter så hemskt, fira jul på en krykogård.. Tanken skrämmer mig men jag vet att mamma kommer vara nära oss och det som får mig att orka och stiga upp varje morgon..

Hela kvällen har jag spenderat hos min äksling, orre borre ;P Han är så fin vår älskade häst ♥..  Snacka om att det finns en tjej här som börjar bli kär, riktigt kär och tro fan det är en häst ;) Han är bara så underbar och fin.. 

Ska ta och läsa lite bloggar nu men sov gott alla. Med kärlek Lovisa <3  

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är bilden tagen?

2007-12-12 @ 09:33:26
Postat av: Lovisa

Vilken bild? :)

2007-12-12 @ 13:30:31
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0