Lovisa, Lovisa oh yes <3

Hej mina hallonbollar =)

image2074 

Nu är jag på G igen. Jag har fått enorm kraft som har jag i baget.. Whoho ;) 
Än så länge har jag haft ett underbart lov med mycket skratt och kärlek..
Igår var det ju dagen som jag har fruktat länge på men det var längesen jag kände så enorm kärlek..
Det där kanske låter lite puttnutti.. Men med åren märker jag bara mer och mer hur mycket de verkligen ställer upp för mig. Lotta (min morbrors tjej) jobbar ju med drömjobbet och hon har haft fullt på även vid juletider så jag skänkte en stor tanke till alla de barn som lever ENSAM julen. Fy fasen. Ni ska vet att det finns massor av människor där ute i Sverige som har det lika jävligt som man ser på tv. Ingenstans att bo och inget tak över huvudet och får rota i sopor efter mat..
Något jag blev glad över var att alla kläder som de "kastade" ur mammas lägenhet gick till något gott ;) Det finns en del där ute som bär mina & mammas kläder..

Var ska jag börja? Jag har ju massor av att blogga nu när det har varit ett uppehåll.. Jag trodde inte jag skulle börja blogga förrens nästa år men är man en kämpe så är man och jag ger aldrig upp fast det finns en del som försöker krossa mig. Shit happends ni vet ;P Men nu ska jag kika på Askungensagan på trean..

image2076

Varma smältande glass pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0