Mot bättre tider !!!

Nu får jag nog att gång på gång behövas minnas.. Usch, inte läs mer det där! Ur mitt liv jag vill inte ha dig där..


haha bry er inte om my feelings där uppe.. Allt bra med er brunisar? Själv är det kanon med vitis.. Usch jag är så blek men glad och chocklad håller mig alltid fram ;) Var ska jag börja? Helgen har varit super.. I fredags var jag som sagt på Centrum och blev långt ifrån full. Det känns lite små drygt när alla var skit fulla och man själv var nykter men dagen efter kändes det bra vill jag lova. Alkhol det bara förstör och är en tröst om man vill fly från stunden. Jag dricker endast för att ha kul. Jag och lisa ägde dansgolvet haha.. Låter bilderna tala för sig själv.. oich vet ni. Han med vita tröjan var där igen och denna gången blev det både leénde och blink.. Han är för snygg att vara jkpgkille. Han passar mer in i holywood för han ser ut som en sådan kille ;) Men klart var snygging från sanda som trodde jag var 90:a.. Aaahh sån diss haha pga av att han visste att jag gick tvåan, men en 89:a är jag allt ;P Det är lite små kul att veta att vissa håller koll på vilken klass man går i och sånt.. Alltid lika trevligt med span ;)

image2035


haha hur bra fotograf är detta då? Som orkar lägga in energi på att zomma in min konstiga min när jag dansar.. Hoppas att hon fick sig ett gott skratt ;)
image2036


Åååh vad jag längtar tills nyår.. Jag börjar bli en riktig partynisse eller snare dansnisse.. Orgasmen och rosa pantern är min bästa vän ;) Nääe så långt kommer det aldrig gå hoppas jag...



Vet ni vad jag har gjort idag eller rättare sagt jag fick av min söta och goa farmor? En ny mobil och snacka om att en är glad. Ni ska bara se hur fin den är.. Jag tänkter inte säga vad den kostar men jag hållde på att tappa ögonen när jag såg priset men farmor tyckte jag var värd den och inom mig jubblade jag som en idiot. Jag är så tacksam för allt och farmor mådde bra att se oss så glada haha och säljaren ska vi inte tala om.. Flörtfian är framme ni vet eller rättare sagt det var han som började och man hängde på ni vet ;)

Jag försökte hitta en sådan jag har köpt på internet men den fanns inte :( Det är iallafall en av märket Lg. Friends, äntligen har jag en telefon & nytt nummer så fort som tusan radera det andra för det kan ni aldrig någonsin mig på hoho ;P


Here we go.. Såhär såg jag ut idag, slappt och skönt men ändå stil på något sätt och stil är något man har ;) Eller rättare sagt ALLA har det ;P

image2037

image2039

    

Vad tycker ni om dagens outfit?

Nu ska jag tag och baka pepparkakor. Sov så sött inatt alla <3 

Kommentarer
Postat av: c

säg inte att det är den därnya dom gör reklam för sm heter något på V, med touch screen och skitbra kamera i !?!!?! då blir jag såååååå avundssjuk för tycker den är dösnygg !!! :D

2007-12-16 @ 23:06:59
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Julia

hehe.. kan nog vara så snäll att jag lånar ut honom lite såhär i juletider :)

2007-12-16 @ 23:33:50
URL: http://mique.blogg.se
Postat av: emelie

snygg outfit :)

2007-12-16 @ 23:39:48
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0