Nyårsklänningen

Jag blir helt sold på Monkis kläder.. Jag vill nästan ha allt och som vanligt ligger inte den bästa butikern här i Jönköping, fast det är inget som förvånar mig ;)

image2054

Nu ska jag ta och ladda batterierna så jag orkar ut på jakt efter den perfekta nyårsklännigen. Endast krav jag ställer är att den ska helst vara i svart eller guld, ganska kort klänning i satin tyg, tight över bysten och smekar till kroppen sen får den gärna gå ut där nere.. Sisst men inte minst måste det vara rosetter på den. Snacka om att det ska letas imon.. Någon som känner sig träffade på denna beskrivning och har en aning vad den finns? Hojta mer än gärna till. Tips uppskattas alltid ;)

PussPuss & God natt :)
 

Ps! Förresten.. Vissa passar inte att vara blondin eller vad säger ni? ;) Ds!

Nu:
image2055 
Då:
image2056

Snacka om förändring och flickan har nog gått och blivit blind ;O

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh ÄLSKAR MONKI!

2007-12-18 @ 22:29:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha håller med dig tösen ;P

2007-12-19 @ 00:37:30
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0