ojojojojojojo

haha vilken lyx.. Blogga och kolla på Bonde söker fru samtidigt.. Åååh vad jag längtar nu tills jag får min laptop.. FAB :) Det har ju varit så mycket kronlg med att hitta den perfekta. Men om ett tag är den i mina trygga famn :)

image2030



Vet ni vad man måste göra såhär innan jul? Lägga undan pengar till sig själv och köpa den perfekta julklappen som man har suckat länge efter.. För det är man minst värd ! Jag är rätt nöjd med mina naglar men jag hatar att de då och då går sönder tack vare jobbet och nu ser dem ut som hej kom och hjälp mig.. För en gång skull ska jag köpa ett par gelenaglar  & färga mina ögonbryn samt ögonfransar på en salong.. Det är de värd kan jag tala om och framför allt är jag minst värd det tycker jag efter det fruktansvärda jobbiga året men samt det mest lärorika ;P

Jordan har verkligen fin färg på sina ögonbryn & hennes naglar ska vi inte ens tala om ;)

image2031

image2032

Näe Bonde sökr fru är otroligt bra så jag måste kolla slutet nu, men vi ses imon mina vänner ;) Slänger in en dagens outfit och sånt.. Sov så sött nu då <3 Missa inte insider ikväll.. Det handlar om en tjej som fick Hiv av mannen som gjorde henne gravid..

PS! Naaw bara så du vet Karl-Petter jag har gärna lust att dejta dig ;) Men chansen att du ser detta är minemal haha :I Ds!

Kommentarer
Postat av: c

karl-petter e mys :)

2007-12-13 @ 22:05:04
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: panki

Naglar ska man helt klart unna sig!

2007-12-13 @ 23:59:47
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0