Puss & kram

Jag förasar hör ni det? Jag är så arg och samtidigt så ledsen. Kolla vad tråkig jag är men har inte jag en anledning till det?

image1928

Jag satt på bussen ner till råslätt och på den fanns en unge som skrek i hundra tio. Jag känner hur alla glor eller är det bara jag som inbillar mig? Med raskande steg går jag till nästa buss och väl där sätter sig en utländsk kille och börjar glo och ler tillslut kom det ur min söta mun, Vad fasen glor du på? Jag blev så snoppen att såna ord kom ut ur min mun och att jag känner så mycket ilska. Jag blir nästan rädd för mig själv. Jag skulle lätt i detta tillfälle slå ner någon. Det var droppen men jag accepterar att jag är sån här för jag är fly förbannad på vissa, mest på mamma. När väl en grej kommer så kommer allt. Jag vill bara släppa allt och gå men det går ju inte heller. Visst, allt tar sin tid och andra dagar är bättre andra men kan inte allt rulla som en räls.? Som han sa: Mitt liv har varit som en dans på rosor och jag är inte lycklig för det. Nja vi människor blir aldrig nöjda.. 

Dagens planer. . .

Kasta sönder allt som vi har hemma. Skämt och sidå min stackars kudde ska få en omgång ;P
Försöka en sista gång ta sig till skolan annars drar jag till bibblan och pluggar.
Sooooooooooova :)


image1927

Detta kallar jag lyx. Vårt badkar är alltid ett lugnade medel.

Ta hand om er nu där ute <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska veta vad avudsjuk ja blev när ja såg erat badkar. Vad mys =)

2007-12-04 @ 08:42:27
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: majda

Läs & kommentera min blogg :)

2007-12-04 @ 08:44:50
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: matilda

svar: tack så mycket :) din är inte så pjåkig heller ;) ha de bra!

2007-12-04 @ 09:48:20
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0