Rakt från hjärtat

image2046

Folk tror sig veta,
De dömer och tro sig veta men livet är inte lätt.
Känslor som kryper, ett hjärta som skriker.
Bakom ryggen går de, hoppas att de mår bra.
Se mig falla det var ju dit de ville att jag skulle hamna.
Vart jag går bör jag alltid få minnas.
En sorg tar ju sin tid, en tid man lider.
Alla förväntar sig så stort, tänker er själva.
Byt ut din dag mot min, hur fan skulle du känna?
Det gör ont att behöva höra, ord som sårar.
När jag behöver er som mest sviktar er rädsla och den tynger ner mig som mest.
Jag vill inte vara som alla andra, jag vill bara få luft och få vara mig själv.
Snälla, älska mig för den jag är.
För jag vill kämpa, jag vill vara den jag är.
Jag behöver er, det saknas en del och det är er.
Jag är som jag är och allt tar sin tid..


Sanningen är att folk inte vet ett skit.

Kommentarer
Postat av: Fridah

skit i vad folk säger :) sov så himla gott :)

2007-12-17 @ 01:16:56
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Söt bild! :)

2007-12-17 @ 01:49:18
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gumman vrf är du inte i skolan för ?? fattar du inte att vi saknar dig elr ? :(
Bättre att komma till skolan för där är vi alla pigga och glada (kanske inte pigga men glada iaf)
har ju inte träffat dig sen innan jag åkte och det var ett tag sen. Nu tycker jag faktiskt att du ska komma till skolan imon ! :)
/
En flicka som saknar dig otroligt mkt . (L)

2007-12-17 @ 19:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0