Skit i vad andra tycker

Jag gråter när jag ser denna bilden.. Den säger igentligen allt..

image1967

Ni ser ju hur sjukligt smal jag var.. Det var tiden då jag mådde som sämst. Jag vill inte snegla tillbaka på allt för det gör för ont. Men något som sårar enormt när jag får höra kommentarer som äter du inget flicka lilla? Visst jag har tappat en del kilo när mamma gick bort men nu börjar jag även gå upp och sanningen är hur mycket jag än äter så går jag inte upp. Allt handlar om pyskiet och jag mår bara värre när jag får höra något sådant. Sanningen är att jag har smalla gener och gör allt för att gå upp i vikt. Jag kan få sådan panikågest och gråter nästan när jag ser att jag har rasat för jag är rädd. Jag äter ju lactiplus för att må bättre och det hjälper verkligen mig. Och när jag mår bra så mår även min kropp bra och då utvecklas den som den ska. Ni kan ju jämföra att jag allt har börjat få kurvor ;)
Denna bilden är tagen för några veckor sen och den första är tagen för tre årsen..

image1969

Ni som är i samma båt som mig. Vill jag säga, låt aldrig omgivningen ta över ditt liv. Det är DIN kropp det handlar om..

Puss & kram <3




Kommentarer
Postat av: Jenny

först och främst vill jag bara säga att det var ett bra inlägg! Eller ja, bra och bra.. Hoppas du förstår vad jag menar. Det får en att tänka efter.. sen vill jag säga tack för den fina kommentaren! :)

2007-12-10 @ 17:14:42
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Lina

Mycket fint skrivet måste jag säga ! Och jag tycker att du överlag skriver väldigt bra ! Kram

2007-12-10 @ 17:42:37
URL: http://eticett.blogg.se
Postat av: c

har vänner som har haft ätstörningar. nu vet jag inte om det va det som va andledningen till att du va så smal innan. men jag har sagt det tidigare att jag ändå tycker du är stark som inte bara ger upp.
förresten måste jag säga att du har sjukt snygga kläder på den sista bilden ! damn girl ! :)

2007-12-10 @ 17:48:00
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Venna

HEj :) såg att du hade komenterat :) hur hitta du min blogg? har läst en hel del i din nu med, livet är inte lätt. Men den som kämpar för sin lycka, kommer slutligen att få den :) kram!

2007-12-10 @ 22:40:46
URL: http://venna.blogg.se
Postat av: Fia

Måste bara säga att jag tycker du har en skit fin kropp..en riktig modell kropp och jag skulle göra mycket för att få se ut som dig..Ta åt dig nu=)

2007-12-11 @ 03:24:43
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: Sara

Jag tycker att du har en otroligt snygg kropp nu,

2007-12-11 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0