.

Tre saker/personer jag inte förstår mig på:
Såna människor som förgriper sig på barn (De borde skjutas tycker jag.)
Egotrippade människor som bara tänker på sig själv
Hur socialen hanterar vissa situitioner. (De tror att en människa mår bättre om man placera bort dem från ens föräldrar)

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
En päronsoda
Några pennor och ett sött lite hjärta,

Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på musik
Fin slipar min bok
och tänker på att jag måste sova snart.


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Jag vill starta barnhem runt om världen så vissa kan få ett bättre liv.
Resa jorden runt och upptäcka världen
Skaffa barn


Tre saker jag kan:
Bjuda på mig själv till max ( Jag älskar att få människor glada)
Spendera pengar
Missa bussar. Fast jag går ut fem minuter innan missar jag ofta bussfan ända. Jag och bussar håller inte ihop ;)

Tre saker jag inte kan:
Hålla tider. Aja baja. I know.!
Göra flera saker samtidigt
Gå på toa utan att prata i telefon.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
The used
Mandy more med only hope. Den låten ger sånt bra buskap
Lars winnerbäck. Hans röst, jag finner inga ord


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Jag har alltid velat sjunga bättre. Jag älskar att sjunga men det låter som en kråka ;)
Att vifta på öronen och inte röra en min. Jag diggar dessa människor.
Lära mig mer om kristendomen och möta gud. (Om han nu finns?)

Tre favoriträtter:
Tacos
Potatisgratäng och stekt kött till.
Chessehamburgaren på Donken. Yummie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0