Biktar mig

Detta vill jag att min pojkvän ska veta. Jag vet att han läser min blogg så jag tänkte bikta mig.

Jag vet att jag inte är världens bästa flickvän, men du ska veta jag försöker så gott det går.
Jag vet att jag är tjatig ibland, men det är bara för jag bryr mig så mycket om dig. Jag vet att jag surar ibland för ingenting i vissa stunder och jag försöker jobba på det. Jag vet att jag ringer alldeles för ofta men innerst inne är det för jag älskar att höra din röst. Varje gång jag träffar en trevlig kille så ser jag bara dig. Så som jag har letat så som jag bett för någon ska göra mitt hjärta hel.
Grattis, du har lyckas. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt på det är bättre att det tar slut nu innan jag blir allt för sårad igen. Jag minns en kväll jag grät så hela kroppen skakade och sov inte en blund på hela natten. Jag kollade i kamran och när jag zomade in dina ögon det var då jag visste att jag var fast. Jag ser liv hos dig, jag ser lycka. Jag har ständigt haft en mur runt om mig. Jag har varit rädd att släppa in någon. Jag lovade till och med mig själv att bli lebisk. Tyvärr var jag så dum och inte väntade med min oskuld tills den rätta. Men du har det finaste du fått av mig och det är mitt hjärta. Det har ingen annan någonsin fått, men det är för jag älskar dig. Jag har aldrig sagt det till någon förut ska du veta, för det är så himla stor ord för mig. 

Rädslan är stor, men med tiden kommer jag övervinna den.   

is like the wind, I cant see it but I can feel it ♥ A walk to remember

Kommentarer
Postat av: Mickan

Berätta det för honom istället.

2007-07-04 @ 22:58:36
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: My

Jätte fint skrivit :):) men håller med "miickan" säg det till honom istället, han skulle nog verkligen uppskatta det :D pusspuss

2007-07-05 @ 12:33:53
URL: http://mymyy.blogg.se
Postat av: englavakt

gud va fint skrivet :)

2007-07-09 @ 23:13:35
URL: http://englaavakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0