Borta bra men hemma bäst och en överlycklig Lovisa

Borta bra men hemma bäst. Jag älskar den repliken för det stämmer in så jäkla bra ;) Som sagt nu är batterierna laddad inför tre veckors jobbande innan jag börjar fyttar. Jag längtar redan.! Det är inte klokt vad jag saknar min baby fast saknaden efter min familj kommer vara större i slut ändan men ibland finns det bara en väg fast det sårar. Nog med det. Här bjuder jag lite bilder på dagens shopping. Vi passade på att shoppa när vi ända fick vänta länge på tåget i Halmstad. Och man förtsår nu varför alla säger att det är en vacker stad. Here we go. Jag har äntligen hittat min älskade jeansjacka med. Ett riktigt fynd. 98 kr kostande den bara !!!
 

image679


 ♥ Jeansjacka by Hm (barnavdelningen)
♥ Halsband by Indiska
♥ Stora pärlörhänge by Glitter
♥ Små sliverörhängen by Ur och penn
och sååå schampo & balsam.
Jag tänkte prova nytt så är det bara att hoppas att det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0