Carolina Gynning

image712

Jag har alltid gillat denna tjej. Hon har det dära lilla extra you know ;) Men jag förstår aldrig varför hon vek ut sig i tidningen Moore. Kolla bara hur vacker hon är och sen har hon något i pannbennet med som inte vissa utviksmodeller verkar ha. Jag tycker det är traskigt att vissa hamnar så fel i livet. Min kille kan ofta säga är du avundsjuk Lovisa? Aldrig i livet brukar han få svar men ända skriver jag jämt om det. Jag tycker det är snyggt med stora bröst men om jag ska vara ärlig tycker det är slampigt att vika ut sig. Våran kropp är det vackraste vi har och själen sen delar man ut den till så många och de tjejer ska bara veta hur många gubbar det är som dreglar. Fy fan jag spyr redan när jag tänker tanken. Som sagt det är traskigt fast samtidigt ger de gubbarna och killarna som inte får något. Billig är rättare ordet.!

Vad tycker ni om utvik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0