Dagarna är neräknade . .

nu är det bara 16 dagar kvar innan jag flyttar. 
Gummisnopp vad bra :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fan vad tiden har gått så fort!! Kommer sakna dig ju! Blir bara mer ledsen när jag täncker på att du ska flytta härifrån=( Men jag vet att du kommer ha det bra i gävle!! Står alltid vid din sida vad än som händer gumman<3

2007-07-19 @ 18:53:47
Postat av: Kamilla

Vi är två som räknar dagarna.vad kul att höra att du räknar dagarna tills du flyttar upp.Då ses vi snart.Lisa
du är en go tjej óch en bra kompis till min dotter.Kom upp och hälsa på..Ha det bra!Lovisa vi ses snart!jjjiiiipppiii

2007-07-19 @ 19:15:55
Postat av: Lovisa

naw ni är de bästa tjejer *kärlek*

2007-07-19 @ 19:33:23
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0