Dagens på beställnning

Otrevliga kunder och surkäringar men det tar inte ner på mitt humör. Det är bara att le stort och tänka positvit. Ända sen jag började jobba på en resturang så har jag märkt hur olika vi är som människor och hur enormt många som inte tacksam för ett jävla skit. Jag ogillar verkligen såna människor som har näsan i vädret och tro att de är något. Såna kan ligga väl att gå och dö. Jag lider ta me fasen med dem. Stackars dem, de lärinte ha de lätt. Alla förväntar sig att vi ska ha västa lyxmat men hallå. Det är en vägkrog. Åhh ibland har jag bara lust att slå ner en efter en. Here we go babes and swettie här har ni dagens ;)

image682

Jag tyckte det blev lite mycket svart och så lätt var det att piffa upp det med ett sidenband och ack så snyggt det blev.

image683


       

♥ Ballongklänning Ellos
♥ Halsband Indiska
♥ Jenasjacka Hm (Barnavdelningen)
♥ Höga stövlar som är nedvikta Skopunkten
♥ Öronhängen Glitter

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice!

2007-07-19 @ 21:01:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Thnks ;)

2007-07-19 @ 21:24:55
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0