En tankeställare

Postat av:

jag undrar verkligen om de där kommer slå...
inget illa menat bara undrar

2007-jul-13 @ 09:34

När jag fick den komentaren så slog detta mig. Varför hela friden köper vissa kläder (såna som är just mode) men felet är att de inte känner sig bekävma i det. Det syns på en människa om man gillar det eller inte.  Visst, jag älskar modet som är nu men jag skiter i om det kommer slå eller inte. Jag kör mitt eget race och det jag gillar.

Ett het tips bara. Kör ditt eget race och skit i vad människor tycker ;) Alla är vi olika och ha olika smaker. Jag får ofta höra av en nära vän att jag har tant stil med mera men sanningen är hon kör på sin deprimerande stil och jag kör på mitt. Negtativa kommentarer gör en än starkare på ett och annat sätt.

Förresten God morgon. Allt på topp? I hope so :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Håller med helt och fullt, sitt eget race är de enda som gäller! Men tänkte på en annan sak, tantstil, skulle gärna se en tant i lackleggins! :D TAck för mig!

2007-07-13 @ 13:14:31
Postat av: Lovisa

haha jag med. Då skulle man få ett gott skratt för livet ^^

2007-07-13 @ 13:21:18
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0