I am back

Jag har precis kommit hem. Om jag ska vara ärlig är jag helt slut efter detta resande men så kul jag har haft. Det började segt och inte med humöret på topp. (Jag får så fullkomligt galna tankar som dödar mig när jag har min mens. Snacka om hormoner som vill bråka ;) Förlåt igen simon.) 

Det är himla synd att jag jobbar imon annars hade jag stannat kvar och crusat ikväll med Håkan med flera. Himla synd faktiskt men det finns ju flera tillfällen ;) But i need the money som jag tjänar imon. Man får ju lön plus Ob. Raggar världen är för mig. Så mycket snygga bilar har jag inte sett på länge. Jag lovar att ni ska få en titt på mitt lilla äventyr och som jag har handlat. Såhär fräsch har jag inte kännt mig på länge. Men nu måste jag sova. Jag är astrött. Sov gott alla ♥


image583 

Det finaste som finns är leéndet på en människa. Jag blev så glad idag när jag fick höra att jag har en underbar charm och ett leénde som bländar. Det är inte ofta man får höra det :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Det är alltid upplyftande med folk som ler. :)
RE: Jag är född och uppvuxen i Västerås. Så jag har varit på ett antal Power Meet genom åren. Jag flyttade till Uppsala för snart 4 år sedan, men besöker ofta min familj som bor kvar i V-ås.

2007-07-08 @ 10:52:24
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Syster Dyster

Välkomen hem, håller med. Ett leende är vackert.

2007-07-08 @ 13:40:49
URL: http://www.villduvetavadagvet.blogg.se
Postat av: Emelie

Leenden smittar definitivt av sig =D så varför inte bjuda omgivningen på ett?
Plus att det faktiskt är sexigt med ett charmigt leende på både killar och tjejer =) så det är en kanon komplimang tycker jag!
Ha en bra söndag =)

2007-07-08 @ 14:00:39
URL: http://immortalize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0