Klant arsle

Shit vad klantig man kan vara. Ah vad arg jag är. Jag lyckades tappa min sjal som jag köpte igår och sen när jag gick tillbaka i den butiken jag hade varit i berättade en tjej att någon annan hade tagit den. Yes, så där försvann den åt skogen ;) Men i sista stund fick jag reda på med att jag ska åka på power meet iår. Imorgon klockan sju bär det av. Det blir aldrig som man tänkt sig fast denna gången är det något riktigt bra. Jag längtar redan. Jag älskar power meet. Så mycket trevligt folk sen är det alltid lika trevligt att åka raggarbil. 

Jag sitter och kollar på allsång på skansen nu från igår och jäklar vad bra Gessle är sen är han fortfarande sådär tok het. Utan Gessle är det verkligen ingen sommar. Sommartider hej hej ;) Jag gillar äldre män fast min kille inte är det men han har sina drag som gör honom manlig. Jag förstår inte riktigt vad alla tjejer ser hos han Måns. Visst ser han bra ut men han ser ju ut som vilken kille som helst.

Brukar ni se allsång på skansen?   


Kommentarer
Postat av: Mickan

Förstod nästan det=) Jo tack allt är fint här, själv? Längtar efter sommaren bara =(

2007-07-04 @ 23:12:09
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0