Drömkillen

Andas ut haha ;) För nu är jag hemma från jobbet. Jag måste nana kudden för jag ska jobba imon igen. Det blir nästan hela 14 dagar i streck men mycket pengar blir det i slutändan. Jag fick reda på med att jag fick 1400 förra gången jag jobbade så snart har jag två tusen och då blir det fler hål i öronen och en tautering. Jag är redan nervös men om man ska vara snygg får man rida min. Emelie som jobbar där vet ett kanon ställe så jag vet inte vilket jag ska välja. Det stället i Gävle eller det här. Ett himla svårt val kan jag tala om men jag vill ha taueringen NU.
 
Åh vad jag älskar mc killar och killar med tatueringar. Det är verkligen min smak. De ska se "hård" ut men ändå genom snälla och gulliga. (precis som min kille, han är den ända ;)) Det är lungt min drömkille. Jag sa det redan när jag var tre. När jag blir stor ska jag ha en kille som har motorcykel. Alla mina kompisar trånar efter dessa snobbkillar som är "töntar" i mina ögon. Vilka fördommar jag har men jag tycker dessa killar se så mesiga ut. Slickat hår till max och dyraste plagget på. Det är kanske dags att växa upp? ;) Jag vet iallafall vad jag har fått min killesmak ifrån, mormor. Haha de är nästan bara vi som dräglar på såna killar. Hotties ♥

image526

Finns något som heter lagom ;)
Vad tycker ni om hans tatueringar sötnosar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0